My celeb crushes [GIFS!]

Tot mijn veertiende snapte ik die celeb crushes van mijn vriendinnen en de meiden om mij heen nooit zo goed. 'Hoe kan je in hemels naam...

Tot mijn veertiende snapte ik die celeb crushes van mijn vriendinnen en de meiden om mij heen nooit zo goed. 'Hoe kan je in hemels naam verliefd zijn op iemand die je niet kent en bovendien onbereikbaar is?', was altijd mijn gedachte. Tot ik opeens een kleine crush ontwikkelde voor de zanger van Pearl Jam, Eddie Vedder (maar dan wel de jonge versie). Damn, wat was die man knap vroeger. Na Eddie kwamen er meer mannen op het lijstje van mijn celeb crushes. Niet dat ik écht verliefd op die mannen ben hoor (zoals meisjes die ik ken die bijvoorbeeld verliefd zijn op leden van One Direction), maar ze zijn wel errug leuk om naar te kijken. Kijk je mee?

Eddie Vedder

Eddie, de zanger van de grunge band Pearl Jam, is nu al een stuk ouder, maar een jaar of 20(!!!) geleden was 'ie zo knap! Daarbij komt dat ik z'n stem ook (nog steeds) prachtig vind. 


Lee Pace

I introduce you: Garret Denali uit Twilight (gespeeld door Lee Pace, wie ook in de Hobbit als elf speelt). Wat. Een. Lekker. Ding. Dit personage heeft zo'n leuke persoonlijkheid in het laatste deel van de Twilight Saga: stoer, een tikkeltje arrogant, maar vooral heel lief en beschermend. En het feit dat hij vampier is, maakt 'm natuurlijk extra leuk!

Jim Sturgess

Jim Sturgess speelt Jude in 'Across the universe'. Een film over de jaren '60/70 waarin een groep Amerikaanse jongeren als hippies tegen de oorlog in Vietnam protesteert (met muziek van The Beatles én echt een aanrader!) Behalve de looks, heeft hij naar mijn mening ook de stem. Benieuwd? Luister dan dit liedje. En vooral het stukje waarin die ''talk'' zingt (het filmpje begint al bij dat stukje). Damn. 

Josh Franceschi

Josh is de zanger van de band You Me At Six en ik vind 'm heel erg leuk. Het leuke is dat ik hem (en de andere leden van de band) live heb zien spelen tijdens het Thirty Seconds To Mars concert! Ik volg Josh op Instagram en elke keer als er een foto van hem voorbij komt, bedenk ik me weer hoe knap ik hem eigenlijk vind. 

Alex Pattyfer

Last but DEFINITELY not least, Alex Pattyfer. En vooral in Magic Mike vind ik 'm super sexy (ik wilde wel een gif van de film 'Magic Mike' hier invoegen, maar misschien is dat een béétje inappropriate). Blue eyes and dark hair, do I need to say more? Blond is 'ie trouwens ook mooi. 

Dit was mijn kleine, maar fijne (*wink wink*) lijst van celeb crushes. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen/zien. Kunnen jullie me een beetje vinden in mijn keuze wat celeb crushes betreft? En wie is jouw ultieme celeb crush? 



Afbeelding(en): Tumblr

You Might Also Like

0 reacties