OOTD: I'm going French

Yesss, because I promised. Ik zou een Outfit Of The Day artikel online/klaar hebben staan als ik terug was uit Brabant en vandaag is die ...


Yesss, because I promised. Ik zou een Outfit Of The Day artikel online/klaar hebben staan als ik terug was uit Brabant en vandaag is die dag. De omgeving waar ik op vakantie was is natuurlijk perfect om foto's te schieten voor artikelen als deze. En hoewel ik mezelf nog steeds alles behalve fotogeniek vind, (wat gebeurt er toch met mijn hoofd zodra er ergens een camera tevoorschijn komt en ik er perse leuk op wil staan? (misschien probeer ik te hard...) vind ik de foto's dit keer een stuk beter gelukt en ook is de kwaliteit van de foto's een stuk beter. Bij de Primark in Eindhoven heb ik een paar hakken gekocht voor nog geen €20 euro en natuurlijk wilde ik meteen leuke outfits ermee samenstellen en foto's ervan maken!



Dit zijn de schoenen die ik heb gekocht bij de Primark. Ze zijn zwart, met een blokhak en ze lopen heerlijk. En ze kostte maar €15 euro! Ze hadden ze ook in het koraalroze, maar zwart vind ik leuker en is beter te combineren. En hoewel er in mijn eigen woonplaats ook een Primark is op nog geen 20 minuten fietsafstand, vond ik het wel leuk om ook naar de Primark in Eindhoven te gaan. Die Primark is grooot en ze hebben een hele verdieping met alleen maar schoenen!





Op mijn lippen droeg ik een lipstick die ik ook in Eindhoven heb gekocht, van Essence. De kleur is 03 Dare To Wear en is in het echt iets donkerder dan op de foto's te zien is. Hij is erg fijn in gebruik en blijft lang zitten. Op mijn ogen droeg ik trouwens een wing en lichte oogschaduw en een wat donkerder kleurtje. En natuurlijk mascara, oogpotlood en highlighter. En blush. Helaas heb ik er geen foto van gemaakt.

Gestreept jurkje: H&M, €9,95

Skater skirt: Cool Cat, €15,-
Schoenen: Primark, €15,-
Statement necklace: River Island, €7,- (in de sale)
Oorbellen: ???

Dit was mijn Outfit Of The Day alweer! Niet heel veel foto's, maar het is opzich een simpele outfit en ik wil jullie niet doodgooien met foto's waarop telkens hetzelfde te zien is, haha. De outfit en vooral de strepen op het jurkje dat ik aanheb, doet me een beetje denken aan Frankrijk/Parijs, vandaar de titel! Ik wil veel meer OOTD's gaan maken, want ik vind het heel leuk om te doen, ook al vind ik dat ik er negen van de tien keer niet leuk op sta, haha. Nou ja, oefening baart kunst! Wat vind jij van mijn outfit? 

You Might Also Like

1 reacties

  1. Mooie outfit! Strepen, zwart en wit en rokjes laten mij ook altijd aan frankrijk denken, haha

    BeantwoordenVerwijderen