Super blij!

Hoewel ik een aantal artikelen terug vertelde dat ik een beetje verdrietig was om bepaalde dingen, ben ik natuurlijk wel gewoon een blij mei...

Hoewel ik een aantal artikelen terug vertelde dat ik een beetje verdrietig was om bepaalde dingen, ben ik natuurlijk wel gewoon een blij meisje. Bovendien had ik gezegd dat er na mijn examen een hoop positieve artikelen aan zouden komen. Vandaag is dit er een van. Eens in de zoveel tijd is het fijn om een soort blije lijst te maken. Aangezien er een hoop leuke dingen voor mij aan gaan komen en omdat we ons momenteel in een fijne periode van het jaar bevinden, wil ik graag weer een lijst maken met dingen waar ik blij van word.




☼ Voor veel mensen komt de zomervakantie steeds dichterbij. Dat is natuurlijk al heel fijn. Hoewel ik me komende weken nog een aantal keer op school bevind, is mijn schooljaar in principe voorbij en heb ik dus vakantie! 

☼ Ik kan me komende weken volledig focussen op mijn keyboard(lessen). Oh, yes. Ik verheug me op de dagen dat er niemand thuis is, waardoor helemaal niemand me hoeft te horen. Dat speelt toch wel het fijnst.

☼ Het feit dat ik Here without you van Three Doors Down ga leren spelen. Het is een liedje dat best veel voor me betekent en dan is het natuurlijk gaaf als je dat zelf kan spelen. 

☼ Het feit dat ik komende zomer maar liefst drie keer naar mijn lievelingsland ga: la bella Italia. Yes!

☼ De muziek van This Wild Life. Een band met leuke, schattige liedjes. Bijna allemaal akoestisch. (klik hier om te luisteren!)

☼ Rokjes en jurkjes. Bandshirts. Eigenlijk gewoon kleding in het algemeen.



☼ Warme dagen en avonden waarop je nog lang naar buiten kunt. Liefde.

☼ Nostalgische muziek.

☼ Nostalgische dingen in het algemeen.

☼ Mijn leuke hondje die altijd blij is om me te zien.

☼ Mensen met passie. Veel, veel liefde.

☼ De Italiaanse taal. Molto amore. :)

☼ Netflix en de leuke series die erop staan.

☼ Het feit dat de examenweek voorbij is. Pff, wat was dat stressen. 

☼ Mensen ontmoeten die dezelfde interesses als jij hebben. Zo super leuk.

☼ Het feit dat ik volgend schooljaar als het goed is helemaal opnieuw kan beginnen. Bovendien kijk ik super uit naar mijn opleiding. Ik ga doen wat ik een van de allerleukste dingen vind om te doen: schrijven!

☼ Mijn kleine kat die, niet zoals mijn andere katten mega bitchy, (grapje) maar nog zo lekker aanhankelijk is.

☼ Vlogs zien van Londen en precies de plek herkennen waar de vlogger staat, omdat je er zelf hebt gelopen.  London totally stole my heart.





☼ Wandelen met de hond in het bos.

☼ In het gras zitten met vrienden en muziek luisteren. Geeft me een klein beetje hippie gevoelens.

Zo. Dit was mijn blije lijst alweer! Hopelijk vond je het leuk om te lezen. Wederom vertel ik deze dingen natuurlijk niet om op te scheppen. Ik word er oprecht heel blij van, zo blij dat ik wil gillen, haha. Waar word jij blij van? 



Afbeelding(en): WeHeartIt, mijzelf

You Might Also Like

0 reacties