Outfit of the day: Happiness is like a warm gun

Ik heb me eraan gewaagd, een outfit of the day ! Nog geen video waarin ik een outfit laat zien , (want ik heb problemen met de beelden overz...

Ik heb me eraan gewaagd, een outfit of the day! Nog geen video waarin ik een outfit laat zien , (want ik heb problemen met de beelden overzetten van cd naar mijn computer en tijdens het zogenaamde 'rippen' (film overzetten van cd/dvd naar computer) blijft mijn computer maar uitvallen) maar een reeks foto's gemaakt met mijn precious iPhone. Dus, excuses voor the crappy pictures, maar ik had zin om foto's te maken van mijn outfit, om er vervolgens een artikel over te maken voor op mijn blog, maar jammer genoeg
nog even geen camera. Enjoy!



Hoewel het op 2 juni, toen ik deze outfit droeg, niet zo heel warm was, koos ik die dag toch voor een shortje en mijn fijne Beatles shirtje. Later op de dag besloot ik een vest aan te doen, omdat het was frisser werd in mijn kamer en ik moest de deur nog uit. Qua sieraden droeg ik die dag gewoon wat simpele diamantjes qua oorbellen (mijn piercing niet meegerekend) en een gouden kettinkje met een olifantje eraan van Brandy Melville. Mijn haar droeg ik in een goed gelukte knot, gemaakt met behulp van deze super handige tutorial.

 
  




Het Beatles shirt komt van de Primark. Het shortje is een afgeknipte broek van de H&M die ik lang geleden heb gekocht. Het vest komt ook van de H&M en zit ongelofelijk lekker! Het kettinkje komt, nogmaals, van Brandy Melville.  De laatste tijd draag ik eigenlijk elke dag een eyeliner-wing op mijn ogen, sinds ik het eindelijk onder de knie heb, en wat oogschaduw. Een lichte kleur in de binnenste ooghoek en dan naar de buitenste ooghoek toe steeds donkerder. Ik droeg flink wat oogpotlood op m'n onderste waterlijn en natuurlijk mascara. Verder droeg ik op mijn gezicht the usual stuff, zoals BB cream, poeder, blush, etc. Op mijn lippen droeg ik een lipgloss van Essence, namelijk nummer 15 True Love. 

Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen, ondanks de onwijs slechte foto's, die er trouwens beter uitzagen op mijn telefoon dan op mijn laptop. Anyway, volgende keer zal ik mijn moeders camera gebruiken voor het maken van outfit foto's of ik zal mijn opa weer lief moeten aankijken, haha. Wat vind jij van mijn outfit?

You Might Also Like

0 reacties