My Tumblr lately

Het leuke aan mijn Tumblr-pagina vind ik dat de foto's erop mijn leven weerspiegelen. Aan de foto's op mijn Tumblr kun je een beetje...

Het leuke aan mijn Tumblr-pagina vind ik dat de foto's erop mijn leven weerspiegelen. Aan de foto's op mijn Tumblr kun je een beetje zien wat ik meemaak of waar ik aan denk. Mijn Tumblr is eigenlijk mijn eigen online fotodagboek. Niet elke foto of elk bericht heb ik natuurlijk ge-reblogd (of erop gezet) omdat de foto iets met mij of mijn leven te maken heeft, maar veel foto's en berichten wel. Omdat mijn blog erg persoonlijk is en omdat ik de foto's mooi vind die op mijn Tumblr staan, leek het mij leuk om een paar foto's (en berichten) die ik de afgelopen weken heb ge-reblogd, op mijn blog te delen. Bovendien is mijn Tumblr geen geheim, (ondanks dat die zo persoonlijk is) de link van mijn Tumblr staan immers bovenaan mijn blog! Anyway, let's start...










It was almost midnight.
I was dancing in my room, 
alone with no one but my reflection in the mirror. 
Slipknot was blasting through my earphones. 
Life sucked, I missed people, but I honestly felt like the happiest girl in the world. 
I turned the volume up a little and knew exaclty 
where I was living for.








I wake up hating you, but at the end of the day, 
I feel nothing but sadness.








You’d better run, she said.
You’d better run, they said.
So, I did, but I tripped, as clumsy as I am.
And I fell. For you. 
Really hard. 

And the bruises still won’t go away.




Zo. Veel foto's en best persoonlijk. De foto's die bovenaan staan zijn, zeg maar, het meest recent. Misschien wordt je er niet veel wijzer van, maar dat is misschien ook niet de bedoeling, mocht je de verhalen achter deze foto's en berichtjes nu aan het ontrafelen zijn. Ik vind de foto's op Tumblr vooral erg mooi en dat is ook de voornaamste reden dat ik ze wilde delen op mijn blog. De getypte berichtjes zijn berichten die ik zelf heb verzonnen en erop heb gezet. Er staan nog veel meer berichten van mij op m'n Tumblr, maar die wil ik niet op m'n blog zetten. Dat is misschien een beetje raar, want mijn Tumblr kun je zo bezoeken als je dat wilt en dan kun je alles lezen, maar het voelt alsof ik aandacht zoek als ik alles ook hier post, ofzo. Tumblr is wederom een fijne uitlaatklep, dus daar laat ik gewoon alles kwijt wat ik kwijt wil. En ondanks dat er informatie over mij te vinden is op mijn Tumblr en er zelfs een foto van mij bijstaat, voelt het heel anoniem. De mensen die bij volgen, en dus mijn berichten en foto's op hun dashboard te zien krijgen, kennen mij allemaal niet. Tumblr is een fijne site (ook al schreef ik er een paar artikelen terug nog negatief over) en m'n volgers zijn heel leuk. 

Ik hoop (wederom, wederom) dat je het een leuk artikel vond om te lezen. Mocht je ook Tumblr hebben, dan kun je je URL achterlaten in de comments. Ik zou het erg leuk vinden als je mij zou volgen. Wat vind jij van de foto's en van Tumblr?



Afbeelding(en): Tumblr (uiteraard)

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ik heb me gek genoeg nog nooit aan Tumblr gewaagd, maar mijn dagelijkse dosis inspirerende foto's en vooral quotes haal ik wel van WeHeartIt. Zou echt niet zonder kunnen! Je zelfgeschreven tekstjes zijn trouwens ook nice! (Dat mis je dan weer wel op WeHeartIt, haha)

    BeantwoordenVerwijderen