Mijn favoriete foto's van Tumblr.

Tumblr. Nog zo'n social media netwerk waar je iets op 'kan'. Als je niet zo bekend bent met Tumblr is de eerste gedachte die bij...

Tumblr. Nog zo'n social media netwerk waar je iets op 'kan'. Als je niet zo bekend bent met Tumblr is de eerste gedachte die bij je opkomt misschien wel: ''Oh, die site waar je een profiel op aanmaakt en daar op foto's zet.'', dat klopt ook. Maar naast dat je er foto's op kunt zetten, of 'rebloggen' zoals dat heet, kun je er ook vragen op stellen aan gebruikers, fanmail sturen aan Tumblr-users die je leuk vind en natuurlijk nog veel meer. Mensen die gebruik maken van Tumblr (dat zijn er vast wel wat) zullen het vast wel met mij eens zijn; Tumblr is leuk! Tumblr heeft iets, Tumblr is grappig, (of nou ja, de gebruikers dan) Tumblr is lief (ook weer de gebruikers) en Tumblr heeft een leuke, bijzondere sfeer.
Ook kan ik geen genoeg krijgen van alle mooie, inspirerende foto's en teksten die voorbij komen op mijn Tumblr dashboard. De leukste, liefste, mooiste, meest romantische foto's deel ik graag met jullie in dit artikel. Enjoy!



















Hoewel niet alle foto's even scherp zijn, (en misschien dat anderen ze daarom niet zo geweldig vinden) zijn dit vrijwel alle foto's waarvan ik dacht: ''Wauw, dat is zo waar, mooi, inspirerend.'' etc. Ik ben er zeker van dat er nog veel meer mooie foto's zijn die ik vergeten ben hierbij te zetten, dus misschien maak ik wel een tweede artikel met mijn favoriete Tumblr foto's, mochten jullie dat leuk vinden. Anyway, welke foto of tekst vinden jullie het mooist?

Oh ja, mochten jullie geïnteresseerd zijn in mijn Tumblr, there you go! (klik!)



Afbeelding(en): Tumblr (mocht dat nog niet duidelijk zijn, haha)

You Might Also Like

0 reacties