My favorite songs - januari.

De maand januari is echt super snel gegaan! Ik was aan mijn blog aan het werken toen ik me bedacht ik nog geen 'My favorite songs' a...

De maand januari is echt super snel gegaan! Ik was aan mijn blog aan het werken toen ik me bedacht ik nog geen 'My favorite songs' artikel van januari had geschreven! Ik besloot er meteen aan te beginnen. Ook deze maand heb ik behoorlijk veel muziek geluisterd, de meeste muziek hiervan valt onder de categorie rock/grunge. Dit zijn mijn favoriete liedjes van de maand januari, enjoy listening!


Turn the page - Metallica




Een van de liedjes die het meest heb geluisterd deze maand in 'Turn the page' van Matellica. Behalve dat ik het liedje erg mooi vind, vind ik het clipje ook erg aangrijpend. Stel je voor dat je dat meemaakt als klein meisje! (Ook op dit moment staat dit liedje aan trouwens, hihi.)

Rock me - One Direction

Een liedje, dat niet onder de categorie van bijvoorbeeld het liedje Turn the page valt, maar die ik wel vaak heb geluisterd deze maand is 'Rock me' van One Direction. Misschien is het bij jullie ook wel duidelijk dat ik niet vaak muziek zoals die van One Direction luister, gewoon, omdat het mij niet aanspreekt. Over het algemeen gaat dit soort muziek allemaal over hetzelfde onderwerp: verliefdheid. Maar goed, ik ben ook een meisje in de pubertijd die érg vaak verliefd is, dus zulke liedjes kunnen bijna niet onbeluisterd blijven. Ik vind dit liedje leuk. ( Of zou het door de titel komen? :P)

Garden of stone - Pearl Jam

Aan dit liedje heb ik zoveel herinneringen, ik ben als het ware, met deze muziek opgegroeid. Vaak in de auto hadden mijn ouders muziek van Pearl Jam op. En altijd vond ik het leuk als deze muziek op gezet werd. Dit is een van mijn favoriete liedjes van Pearl jam: Garden of stone.

With you - Matt Simons

Een liedje waar ik zomaar opkwam is 'With you' van Matt Simons. Ik ken deze man verder niet, maar ik vind het liedje erg mooi. Ik vind vooral de melodie heel mooi, en de tekst. Het is rustig liedje, een liedje dat heel onspannend werkt onder het huiswerk ofzo. (Oeps, ik had eerst zijn achternaam verkeerd geschreven! 'Simsons' typte ik in plaats van Simons. Ik wist van niks, totdat ik het gek vond dat ik het liedje niet meer kon vinden toen ik 'm wilde invoegen in mijn artikel... Haha!)

Dit waren al mijn favoriete liedjes van de maand januari, welk liedje hebben jullie het vaakst geluisterd afgelopen maand? Welk liedje vinden jullie het leukst uit mijn favoriete-lijstje?

You Might Also Like

0 reacties