Oh, how I love it.

Crosses, dr. Martins (Die ik nóg niet heb...), biker boots, oversized jumpers, donkere kleuren, rode lippenstift... Ik hou d'r van. Als ...

Crosses, dr. Martins (Die ik nóg niet heb...), biker boots, oversized jumpers, donkere kleuren, rode lippenstift... Ik hou d'r van. Als je dit zo leest zou je denken dat ik een meisje ben dat veel zwart(?) draagt, maar dat is helemaal niet zo. Ik combineer de bovengenoemde dingen met kledingstukken die heel vrouwelijk en meisjesachtig zijn... En tadáá: My style is born. 


Mijn kledingstijl is vanaf de start van het nieuwe schooljaar erg veranderd. In de zomervakantie droeg ik vrouwelijke en vrolijke kleren, maar toen de herfst  begon liep ik op school (bijvoorbeeld) rond in een leren broek/legging met een crossed top en een oversized, boyfriend spijkerjack. (Ik denk dat die  verandering komt door de verandering van het seizoen.) Nu combineer ik mijn girly en stoerdere kant heel erg met elkaar en eigenlijk valt de hardcore stoere kant een beetje weg af en toe, maar ik blijf gek op de 'donkere' en wat stoerdere kant van mijn kledingstijl. Ik wil jullie daarom laten zien wat ik nou echt te gekke kledingstukken vind, (die passen bij mijn 'stoere' kant) die ik graag wil hebben. 




Dit is de perfecte oversized trui die ik zoek! Dat de trui over je schouder valt vind ik ook erg leuk. De trui komt van Attitude Holland en kost €36,99, wat ik wel een beetje te duur vind. Je hebt ook nog heel veel andere truien like this, bijvoorbeeld met meerdere harten. (Ik vind dit trouwens geen mooi model, haha...) 


Ik vind dat ze bij Forever21 echt hele leuke shirts hebben, deze is er een van. Dit shirt kost €15,75, wat ik helemaal niet duur vind. Dit shirt vind ik gewoon leuk, 't past bij me.


Oh. My. God. Die schoenen zijn zo leuk! Ik wil al best lang Dr. Martins, maar ik durf(te) de stap niet te zetten om ze te kopen. Ik heb op verschillende blogs hele leuke outfits gezien waarbij deze schoenen werden gedragen, dus ik ben om! Als ik deze schoenen koop hoeven ze van mij niet echt te zijn. Soortgelijke schoenen vind ik ook prima, maar dit printje is gewoon zo leuk! Deze superleuke Dr. Martins kosten 90 pond, wat op zich niet zo duur is vergeleken met andere Dr. Martins. Omgerekend heb ik geen idee hoe duur ze zijn. 


Dit leuke shirtje komt ook van Forever21, en de studs op de schouder vind ik super stoer. Dit shirt kost €17,75. 


Dit armbandje komt van Forever21 en ik wilde eigenlijk een ketting met zo'n gekanteld kruisje, maar aangezien ik toch niet zo veel armbanden heb, (en wel veel kettingen) leek een armbandje mij ook wel leuk. Dit armbandje kost €3,90. 


Oeh, een galaxy legging! Ik wil al heel lang een legging met een drukke print en vooral de galaxy leggings vind ik super stoer. Jammer genoeg kon ik nergens zo'n legging vinden, maar op Attitude Holland hebben ze super leuke leggings, waaronder deze. Deze legging kost €16,99, wat ik best wel duur vind. Jammer.

Deze items heb ik niet besteld, maar dat zou ik wel graag willen. Dit soort kledingstukken combineer ik bijvoorbeeld met een vrouwelijk blouse of een leuk paar hakken. (Super leuk om te bedenken hoe ik deze kledingstukken zou combineren!)  Wat vinden jullie van deze kant van mijn kledingstijl? 



You Might Also Like

0 reacties