The 'Pretty personal' -tag.

Ja, alweer een tag. Ik begrijp het als jullie het minder leuk vinden als er 2 dezelfde soort artikels achter elkaar komen, maar ik vind tags...

Ja, alweer een tag. Ik begrijp het als jullie het minder leuk vinden als er 2 dezelfde soort artikels achter elkaar komen, maar ik vind tags zo onwijs leuk. Volgende keer komt er een ander soort artikel. Eerlijk gezegd vind ik het heel spannend om deze tag in te vullen, deze is namelijk erg persoonlijk. Hopelijk vinden jullie het leuk.



Dit word heel persoonlijk, ben je er klaar voor? 
Uhm, ja, ik denk het wel. Ik weet niet welke vragen me te wachten staan, dus ik ben benieuwd.

Wanneer was het de laatste keer dat je echt gebroken was? (Emotioneel gezien.)
Oeh, uhm... Eerlijk gezegd niet zo heel lang geleden. Ik heb de laatste tijd wat 'down' -momentjes, ik weet niet hoe dat komt. Ik ben wat dat betreft echt een emotionele achtbaan. Maar de laatste keer dat ik echt, echt helemaal kapot was, was vorige zomer, toen mijn ouders uit elkaar gingen. 

Heb je ergens zin in op dit moment? (Qua eten.)
Haha, het is nu 10 voor half 7, dus ik heb honger ja. We gaan zo pasta eten, wat ik ook erg lekker vind. Maar eigenlijk heb ik meer dorst. Laat ik wat te drinken pakken...


Als je iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat dan zijn? 
Hmm, iedereen van wie ik hou! Maar dat telt vast niet mee, haha. Mijn moeder of mijn vriendin Amaya. Omdat zij heel ver woont en ik zie d'r heel weinig. Ik mis haar. Eigenlijk al m'n vriendinnen, super gezellig!

Wil je liever 10 kinderen, of geen kinderen?
Dat is een lastige vraag! Op dit moment natuurlijk liever geen kinderen. Maar als ik later een lieve vriend heb, een goede baan en gelukkig ben, zou ik wel tien kinderen nemen. Denk ik...

Wat hoor je op het moment van schrijven? 
Hey, da's een leuke vraag! Hmm, ik hoor een paar dingen: Mijn moeder die in de keuken bezig is, de televisie en ik mijn eigen muziek, 'Monster' van Meg en Dia, maar dan een remix. Heel zachtjes, want ik zit in de huiskamer.

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Uhm ja, 2 muren, een nachtkastje en dat is het.

Waar denk je op dit moment aan? 
Heel veel dingen: Aan 31 oktober, de dag dat ik geopereerd word, (Meer uitleg in een volgend artikel.) aan mijn intake-gesprek morgen bij de Albert Heijn, een paar mensen en aan morgen.


Sta jij altijd klaar voor je vriendinnen? 
Ja, zoveel mogelijk. Ze kunnen mij alles vertellen en ik zal ze altijd proberen te helpen, echt al-tijd. Love you guys! 

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn moeder. 

Wat doe je als je nerveus bent?
Dan eh... krijg ik buikpijn echt gaat m'n stem raar doen. Ik word rood en ik kan niet stil blijven staan. Gelukkig word ik niet heel snel nerveus en als ik nerveus word, is het snel weer voorbij.

Even eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk? 
Ja, heel leuk! Ik vind het leuk om een praatje te maken met mensen. Alleen ik ben best onzeker voor reacties van mensen om mijn stem, die is best hees. (Maar er kan misschien iets aan gedaan worden! Jeej!) Dus ik vind het eng om op mensen af te stappen of zo. Heel erg vervelend. Gelukkig ben ik een stuk minder onzeker dan in de eerste klas en het gaat steeds beter!

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Ja, maar nooit echt volledig. Zelfs mijn ouders niet. (Ik ben best wel een weird iemand hoor, haha.) Er is wel een iemand die mij volgens mij het best begrijpt.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Auw, pijnlijke vraag. Ik weet niet waarom, maar ergens, heel diep van binnen, heb ik de neiging om nee te zeggen. Maar het is niet zo, ik heb altijd een reden om te lachen. Op een schaal van 1 tot 10, geef ik mijn 'gelukkigheid'  een 7.

 

Heeft iemand jou ooit weleens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wilt?
Ja, mijn ouders! En de rest van mijn familie ook natuurlijk. Helaas zeggen mijn vriendinnen het bijna nooit, ik weet niet waarom. Niemand zegt het echt tegen elkaar volgens mij, vooral niet in real life. Wel jammer, want het geeft iedereen een goed gevoel. Ik weet natuurlijk wel dat ze om mij geven!

Zou je gelukkiger zijn als het leven een 'rewind' -knop zou hebben?
Heel soms heb ik het gevoel van ''kon ik dat maar over doen''. Maar nee, een 'rewind' -knop zou mij niet gelukkiger maken.

Vertel jij je ouders alles? 
Nee, niet alles. Wel veel natuurlijk, maar sommige dingen bespreek ik liever met vriendinnen.

Zou je het uitmaken als jou vriend zou roken?
Nee, om verschillende redenen niet.

Heb je het gevoel dat binnenkort iemand jou kan gaan kwetsen? 
Ja, maar dat kun je op verschillende manieren opvatten. Die persoon hoeft het bijvoorbeeld niet te beseffen.

Denk je meer aan het heden, het verleden of aan het hier en nu?
Hmm, ik denk veel aan dingen die ik anders had kunnen doen of aan dingen die binnenkort gaan gebeuren. Af en toen leef ik een beetje langs het 'hier en nu' heen. Dus ik denk eigenlijk aan alledrie.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan? 
Lastige vraag! Hmm, mensen moeten wel eerst mijn vertrouwen winnen en dat kan een tijdje duren. Maar als je mij eenmaal kent, ben ik best wel een makkelijk persoon om mee om te gaan.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Sinaasappelsap, tijdens het eten.

Kan je je herinneren, wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Uh, nee haha.


Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Ik denk 7 of 8 uur, net op het randje... Oeps!

Haat je de persoon met wie je voor het laatste een gesprek hebt gehad?
Nee.

Welk soort bed heb jij?
Ik heb 2 bedden, een bij mijn vader en bij mijn moeder. Het bed bij mijn vader is van mijn moeder geweest, die is van metaal en hij is roze. Het bed van mijn moeder is wit en komt van de Ikea. Je kunt er een tweepersoonsbed van maken!

Hou je van regen of haat je het?
Oh, dat ligt eraan, haha! Als ik thuis zit, 's avonds, op de bank met een kopje thee, is de regen best gezellig. Maar zodra ik op de fiets door de regen naar school moet, haat ik het zo erg!

Heb je ooit iets gedaan waarvan je hebt gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Ja, maar dat wil ik niet delen.

Zien mensen jou als een optimist of een pessimist?
Ik denk een optimist! Ik ben over het algemeen wel een vrolijk meisje! :)


Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Uh, ik heb geen idee... Oh ja! Met mijn lieve vriendinnetjes. De auto werd bestuurd door de moeder van een vriendin hoor, haha.

Ben je ooit gekwetst door iemand waarvan je dacht dat diegene je nooit zou kwetsen?
Ja.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop heb gezien? Welke film was dat?
Uhm... Magic Mike! Met 3 vriendinnen.

Je ouders zijn op vakantie, zou je een groot feest geven?
Nee, haha. Dat zou ik ze niet aan doen!

Heb je spijt van je vorige relaties?
Ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad, hihi...

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in een discotheek?
De discotheek! Woehoe!


Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde type jongens valt?
Ja, de jongens waar ik op val hebben altijd blauwe ogen. Zo mooi.

Heb je ooit een grapje over een persoon gemaakt, wat die persoon aan het huilen maakte?
Nee, dat zou ik nooit (opzettelijk) doen.

Denk je dat je teveel tijd aan je uiterlijk besteed?
Uh, mijn vriendinnen zeggen weleens: ''Romana, je haar zit goed, blijf er vanaf.'' Haha. Maar over het algemeen denk ik wel dat het meevalt.

Ben je snel jaloers?
Ja, best snel. Maar ik probeer het nooit te laten merken.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Ja ja ja! Bij Forever21! Topwinkel.

Mis je iemand op dit moment?
Ja, een vriendin.

De laatste persoon die je aan het huilen heeft gemaakt?
Geen idee, maar goed ook!

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Uh, nee.

Wat doe je morgen?
Morgen heb ik een heerlijk kort dagje op school. Om 2 uur moet ik bij de Albert Heijn zijn omdat ik dan een intake-gesprek heb! Spannend! Verder ga ik lekker msn'en en bankhangen, eindelijk weekend!

Is er iemand die je graag zou willen zien op dit moment?
Ja, wel een paar mensen.

(Ik heb deze foto zelf gemaakt. ;D)

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Nee, want ik heb geen ex! ;D

Hou je van suikerspinnen?
Haha, wat is dat voor een vraag! Ja, maar het plakt zo erg!

Wie was de laatste persoon met wie je een sirieus gesprek hebt gevoerd?
Met een vriendin op msn en met mijn lieve moeder.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Hmm... Een 7.

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ja!

Wat deed je gisteravond om 12 uur?
Ik denk slapen, haha.

Wat is je stemming op dit moment?
Hmm, lastig te omschrijven. Best wel blij, maar er zijn een paar dingen die je zenuwachtig en bang maken.

Wie was de eerste persoon met wie je praatte vandaag?
Mijn moeder.


Is er afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakte?
Ja, ik ben gister naar de kno-arts geweest. En ik moet een kijkoperatie ondergaan om te zien of het vermoeden van de dokter klopt. (Er zitten waarchijnlijk een soort van kuiltjes in mijn stembanden.) En als dat vermoeden klopt, kan er wat aan gedaan waren en dan heb ik waarschijnlijk geen hese stem meer! Ik ben in totaal wel meer van 5 weken mijn stem kwijt.

Met wie was je gisteravond?
Met mijn gezin.

Wie moet beginnen met een kus, de jongen of het meisje?
De jongen natuurlijk!

Heb je plannen voor dit weekend?
Nee, alleen goed uitrusten, Verder zie ik wel.

Pff, wat een boel vragen! Ik vond het soms best moeilijk om de vragen in te vullen, bijvoorbeeld de vraag over wanneer ik voor het laatst echt gebroken was. Ik vind het een spannend idee dat heel veel mensen nu kunnen lezen hoe ik me voel, maar dat hoeft geen nadeel te zijn. Ik vond het best leuk om de tag in te vullen en om hem (terug) te lezen. En jullie?



Afbeeldingen: WeHeartIt

You Might Also Like

0 reacties