My favorite songs - september.

Zoals jullie misschien wel hebben gezien ben ik gestopt met het, 1 keer per week terugkomende, artikel: 'My life as Romana'. Natuurl...

Zoals jullie misschien wel hebben gezien ben ik gestopt met het, 1 keer per week terugkomende, artikel: 'My life as Romana'. Natuurlijk moest er wel een ander, telkens terugkomend, artikel voor in de plaats komen. Ik was een hele tijd aan het bedenken wat voor 'n dat artikel dat kon zijn, ideeën waren filmpjes of een photodiary. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een terugkomend artikel over muziek.

In het 'My favorite songs' artikel, dat 1 keer per maand zal verschijnen, wil ik laten zien  wat mijn favoriete liedjes van de afgelopen maand waren. En ik laat ze niet alleen zien, of beter gezegd horen, ik vertel ook waarom dat mijn lievelingsliedjes van de maand waren. Ik hoop dat jullie het idee leuk vinden. Ik laat jullie nu horen wat mijn favoriete liedjes zijn van september!

De maand september is/was een hele drukke maand. Deze maand ben ik jarig geweest, de eerste toetsen kwamen eraan en ik ben verliefd geworden... Dit alles heeft ervoor gezorgd dat ik helemaal in love ben met de band 'The Pretty Reckless'. Liedjes als You, Make me wanna die en My medicine heb ik 'tig keer op de fiets naar school heen en terug geluisterd. Deze liedjes gaven me een extra verliefd gevoel, hihi.

 
 
 
Zoals je hoort zijn het echte rockliedjes, maar You is juist een lief, 'schattig' liedje. Wat ik ook een heel leuk liedje vind is Everything is gonna be alright van 'Babysitters Circus'. Dit is echt een heel vrolijk liedje met een héle opbeurende tekst. De clip van het liedje vind ik ook erg leuk. Ik hou van flashmobs, je krijgt echt zo'n gevoel van 'iedereen werkt samen en hoort bij elkaar', love it.
 

 
Dit waren mijn favorite songs van september. Laat me weten of je dit artikel leuk genoeg vindt om te herhalen, zoja, dan verschijnt er weer een artikel over my favorite songs in Oktober. Kenden jullie deze liedjes al?

You Might Also Like

0 reacties