Trend: The American Way.

Helemaal 'hot' deze zomer: De Amerikaanse vlag. Shirtjes, tassen, schoenen... Overal is de Amerikaanse vlag te zien. Ik zag al hele ...

Helemaal 'hot' deze zomer: De Amerikaanse vlag. Shirtjes, tassen, schoenen... Overal is de Amerikaanse vlag te zien. Ik zag al hele leuke t-shirts hangen bij New Yorker en American Today, ik moet ze hebben.

Dat broekje is zo schattig.





Love it.

Wauw, die outfit is zo cool.

Ik ga zeker meedoen aan deze 'trend'. Eventjes wachten tot volgende maand,
dan heb ik weer kleedgeld en dan ga ik zeker zo'n 'American item' aanschaffen.

You Might Also Like

2 reacties

  1. ik heb zo'n shortje, en het hempje met de vlag vind ik super leuk xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit. Misschien kunnen we elkaar volgen?

    Liefs, Mi-lou

    www.bebeautyfullbymy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen