Paas cakejes.

Het is morgen Pasen, dus bedachten een goede vriendin en ik om 'paas cupcakes' te maken. Super leuk om te doen en super lekker. In ...

Het is morgen Pasen, dus bedachten een goede vriendin en ik om 'paas cupcakes' te maken.
Super leuk om te doen en super lekker. In de Albert Heijn (en vast ook in andere supermarkten) zijn diverse Paas decoraties te vinden. O.a. bloemetjes en marsepein. Het resultaat van de cakejes is erg leuk geworden:


Verkoop informatie: 
Alles waarmee de cupcakes gemaakt zijn, is gekocht bij de Albert Heijn. 
De prijzen zijn onbekend. 

Hope you like it, they are delicious! 

You Might Also Like

1 reacties

  1. hihi , was super leuk !
    YUMYUM !!!!
    ik ; aaaaaah waar moet ik me kaartje laten
    jij ; doe het in je laars
    ik ; HAHAHAHAHAHAHAHAHAH, ik heb geen laars!
    jij ; HAHAHAHAHAHAHAHAHA
    ik ; HAHAHAHAHAHAHAHAH
    jij ; wat een humor
    wij ; HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

    BeantwoordenVerwijderen