Dear diary, love hurts.

Laten we het er maar op houden dat het liefdesverdriet is. Of een vriendin die haar beloftes niet na komt. Zo zou je het ook kunnen noemen. ...

Laten we het er maar op houden dat het liefdesverdriet is. Of een vriendin die haar beloftes niet na komt. Zo zou je het ook kunnen noemen. Al is dat een beetje te ver gezocht, want ze heeft in feite niks beloofd...
Waarschijnlijk denk je nu: ''Waar hééft die meid het over?'' Ik zal het in het kort uitleggen; Ik ben verliefd op een jongen. Niet zomaar verliefd, heel verliefd. Mijn beste vriendin vind hem ook leuk. Nu is het bijna zeker dat hij haar leuk vind, maar zei heeft tegen mij gezegd dat ze hem af zou wijzen, omdat ik het al 'zo moeilijk' heb.
Helaas ben ik daar niet zo zeker meer van.

Die jongen is de buurjongen van mijn beste vriendin. Zo heb ik hem ook ontmoet. Ik heb al meerdere malen met hem en nog meer mensen, afgesproken. Verschillende, kleine dingetjes wijzen erop dat (Goh, wat gebruik ik moeilijke woorden!) hij haar leuk vind. Zwaar, zwaar, zwaar, zwaar kut. (Sorry voor mijn taalgebruik.) Zij had gezegd dat ze hem zou afwijzen als hij haar zou vragen, omdat het anders 'zielig' voor mij is. Onder andere omdat ik nog nooit een vriend heb gehad (Forever alone, haha.) en het gebeuren rond om mijn ouders. Ook zegt ze dat ik hem meer verdien omdat ik hem eerder leuk vond.
Maar zou ik niet blij voor haar moeten zijn? Denk ik alleen maar aan mezelf? Eigenlijk vind ik van wel, maar zei zegt dat ze het mij 'gunt'. (Natuurlijk moet de jongen die ik leuk vind, mij ook leuk vinden natuurlijk. Haha!)
Ik weet nu niet wat ik moet doen. Blij voor haar zijn en hem vergeten? Of teleurgesteld/verdrietig zijn en hem leuk blijven vinden? Wat een dilemma, haha. Maar het is wel sirieus, ik voel me er niet fijn over. Want ze heeft iets gezegd, dan moet je dat toch na komen, ook al heb je het niet beloofd? En ik vind hem echt leuk, heel leuk.
Tja, teen problems right? Nouja, dat is liefdesverdriet... Jammer dat het bestaat.




You Might Also Like

0 reacties